03/03/2012

Aku wat silap lagi

Tadi ku kat opis sambil2 dgr gomo fm dari pagi, x der lak dj2 yg masuk. Tetiba terdetik mahu bebel jap. Aku pon terus connect keradio. Semasa tgk kat log radio tetiba keluar nama Zara. Terus aku cepat2 dc kan radio connection aku.

Rupanya semasa aku connect ke radio td zara dh pon ada kat konti. seminit lebih awal. Mungkin line aku slow membuatkn radio aku relay dan semasa aku connect td aku masih dgr lagu dari auto dj. Dan cepat2 aku mintak maaf dari zara.



Ramai yg mengata kan aku suka kick dj, tp sbenarnya tidak. Aku connect ke rdio mcm dj lain gak cuma paswod ku ni spesel sikit. Kalo dj lain, masa mrk connect ke radio kalo ada dj dah, akan kuar error dan mrk x leh masuk. Tp yg aku punya, bila connect, ia terus msuk jer.

Dan kepada zara dan dj2 lain yg pernah aku masuk ketika korang bru jer nk mendj, aku mintak maaf krn aku x pernah berniat pon nak  kick korang cuma bila aku connect ke radio korang akan terus terdc.

Dan kpd zra. i'm sorry :( atas insiden td..

2 comments:

Anonymous said...

no need for sorry :)

namia cinta said...

kesalahan yang sama tetap berulang... good job ...

Gomo FM chat

Popular Posts